منم هنوز نرفتم ۱۰ هفته به بعد میخوام برم
بله صبر میکنن من خودم 9 هفته بودم که رفتم برای تشکیل قلب زودتر میری به آدم استرس میدن
اره رفتم گفت دوهفته دیگه بیاد توکل بخدا
درسته زود بری الکی استرس میدن که وای جنین دیده نمیشه قلب تشکیل نشده ممکنه رشد متوقف شده باشه فلان 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.