۷ پاسخ

بهداشت اگه دستگاه چیزشان خوب باشه که رایگان نیستن ببرش پیش متخصص نبرش بهداشت تا خیالت راحت باشه

زن داییم و دختر عمم زنگ زدم مجدد تکرار کردم چیزی نبود

بعضی وقتا جواب اشتباه میشه من پسر اولم همینجور شد بعد فهمیدیم جوابش اشتباه شد

زنگ نزدن ولی روز اول گفتن باید دوباره تکرار بشه بااینکه جواب اولی هم نرمال بود امروز بردمش تکرارش کردن

اگه جواب ازمایشو گرفتی .جواب ازمایش ببر پیش دکتر اگه مشکلی باشه خودش بهتر میدونه اگه دوباره زنگ زدن بگو دکتر گفته مشکلی نداره نیاز به تکرار نیست چون اونا هی میخوان ازمایش بگیرن منم سر قند بارداریم هی هر سه هفته منو میفرستاد ازمایش از اخره دیگه صدام در امد

برا پسر منم تکرار کردن خداروشکر بعدش خوب یود

نه بابا نگران نباش بهداشت چیش درسته ک غربالگریش درست باشه

سوال های مرتبط