۵ پاسخ

پسر من تا دوماه از کفش فراری بود همش جیغ گریه تا کفش میدید یهو خود ب خود اوکی شد الان تا میگیم لباس بپوشیم بریم بیرون اول میره کفشاشو میاره ک پاش کنیم

عادت می‌کنه اولشه

پسر منم این مدلی بود فکر میکرد پاش چ اتفاقی براش افتاده خخخخح خلاصه ک هیچ جوره پاشو زمین نمیزاشت تو خونه کفش کردیم پاش خودمون هم دمپایی رو فرشی پوشیدیم با باباش دوتایی دستشو گرفتیم و بازی بازی گفتیم ااا ببین ماهم تا تا داریم خلاصه ک بازی بازی ی ی ساعتی باهاش درگیر بودیم راضی شد ک دوتایی دستشو بگیریم راه بره بعد کم کم ولش کردیم خودش راه بره و تشویقش کردیم

اولش همینن دختر من دمپای پاش میکردم جیغ میزد درار گذاشتم دم دستش کم کم که راه افتاد خوشش میومد مپوشید بعد براش کفش گرفتم

عادت میکنه.بچه منم اول اینطوری بود

سوال های مرتبط