خانوما شیر ماجان خوبه یا شیر طبیعی؟

۴ پاسخ

دکتر به من گفت شیرگاو باز از لبنیاتی نگیرم هم ممکنه تب مالت انتقال بده هم تو مسیر حمل و نقل الوده بشه گفت ما شیر میخوریم برا کلسیمش شیر لبنیاتی چربی بیشتری داره فقط پاستوریزه ایمن تره

ماجان هم خوبه

خواهر شیر شیره فرقی نداره فقط اگه از لبنیاتی گرفتی بجوشونش در حد ۵ دقیقه

شیر طبعیی چیه

سوال های مرتبط

مامان عسل و دلسا مامان عسل و دلسا ۱۶ ماهگی
مامان عــــسلچه🍯 مامان عــــسلچه🍯 ۱۸ ماهگی