باید پر چرب بخورن بچه های زیر دو سال
من پرچرب میدم بیشتر اره خوبه راضیم من
چرا کم چرب. ؟ پرچرب بگیر آره خوبه برای وزن و قد و سرشار ویتامین دی و آهن و کلسیم روش هم نوشته. البته اگه درست باشه.من اول کم چرب گرفتم دوبار تا بدنش سازگار شه بعد پرچرب گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.