شیر کم چرب ماجان واسه وزن دهی خوبه ؟

۳ پاسخ

باید پر چرب بخورن بچه های زیر دو سال

من پرچرب میدم بیشتر اره خوبه راضیم من

چرا کم چرب. ؟ پرچرب بگیر آره خوبه برای وزن و قد و سرشار ویتامین دی و آهن و کلسیم روش هم نوشته. البته اگه درست باشه.من اول کم چرب گرفتم دوبار تا بدنش سازگار شه بعد پرچرب گرفتم

سوال های مرتبط

مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی