پله نرو
دشویی فرنگی استفاده کن
کمر خم نکن
زیاد راه نرو
بنظرم اصلا ب پله نیست، کار سنگین نباید کرد، وگرنه من خونم طبقه چهارمه و کلی پله بالا و پایین میکنم، ولی خداروشکر تغییر نکرده
استراحت مطلق باش و استفاده از دارو اونم اگه دکترت بگه
بمن دکتر گفت سوار ماشین زیاد نشو پله نرو رابطه نداشته باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.