۶ پاسخ

هی خواهر ماهم مثل خودت

وای خیلی دیر میگذره لامصب🫠😩

خیلی داره کند میگذره واقعا 😭

من استرس زایمان دارم هرچی نزدیک تر میشم بیشتر فکرم درگیر میشه به بعدش فکر نمیکنم فعلا😁

خوشبحالت بارداریت رو به اتمامه … برای ما دعا که اولشیم … همه چی به خوبی بگذره

اره نمی‌گذره واقعا

سوال های مرتبط

مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری