۴ پاسخ

اره من از دو ماهگی تا ۵ ماهگی دادم تاثیر داشت خوب بود از بین نمیبره کامل ولی کم میکنه

واسه دختر من اوکی بود دو هفته دکتر گف بده قطع کن
اوکی شد خداروشکر البته پنهان بود و رعایت هم کردم موقع شیر دادن تا ۲۰ دقیقه حالت نشسته نگه میداشتم

برا پسر من هیچی تاثیر نداشت

من میدادم برای رفلاکسش البته دخترم رفلاکسش پنهان بود تاثیر انچنانی نداشت ولی نمیزاشت شیر برگرده

سوال های مرتبط

مامان یاسی🐥 مامان یاسی🐥 ۲ سالگی