عزیزم این روزا میگذره اوایل خیلی سخته ۴۰ به بعد روز به روززز بهتر میشه
این دلدردا تا حدی طبیعیه و کم کم بهتر میشع واسه همه بچه ها هم هست
باز میخوای یه دکتر دیگه برو همین پیامت رو واسه اون بگو ببین چی میگه
منم مثل تو بودم تغذیه رعایت کن
من شربت کولیک باریج دادم آب رو آتیش بود
کولیکز ندههه باعث رفلاکس میشه عوارضش اینه!
بعدم این حالت تو خواب فکر کنم شبیه پسر منه تو خواب و بیداری اینکار رو میکرد از رفلاکس بود که اونم دکتر شربت فاموتیدین داد عالی بود
اهان
خودت شیر گاو وماست و پنیر وگشت گاو نخور اگه شیر خودت بهش میدی
پس منم همینجوره،یعنی روزی3بار اینفاکول هم میدم ولی باز دل پیچه داره بدجور 🤦♀️😣 میگن چندماه اول روده های بچه ها تا تکامل پیدا کنه و جا باز کنه همین روند دل درد و دل پیچه و نفخ ادامه داره
اوصولا تا یکماهگی شربت و قطره آنتی کولیک رو شروع نمیکنن ..مگر اینکه دکتر بگه ... این علایم که گفتی علایم رفلکس هست
عزیزم اینا رو که گفتی دکتر تجویز،کرده
همه قطره هارو باهم میدی؟ زیر نظر دکتر دادی؟
من بایولاکت و بی بی کولیک دادم ب دخترم ولی هیچکدوم کامل خوبش نکرده ماساژ میدم براش.
دختر منم همینطور بود،تمام این قطره هارو بهش دادم بهتر نشد،بردم دکتر گفت شیر خشک ای ار بده،با شبا پدی لاکت میدم.خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.