خانمای باردار شما و.ا.ژ.ن تون رو باچی میشورید ؟

۱۰ پاسخ

شامپو بچه

من با آب خالی، چون با شوینده میگن عفونت میگیری

دکتر بمن گفت شامپو بچه
ولی گفت در هفته ۳بار

من خیلی ساله با شامپو فیروز زرد میشورم عالیه واقعا

ژل بهداشتی

با اب

دکتر به من گفت با دئودراگ بشورم روزی ۱بار

شامپو بچه نه عفونت میاره نه هیچی

نباید چیزی بزنی عزیزم‌با آب فقط

شامپو فیروز

سوال های مرتبط

مامان فسقلی💙 مامان فسقلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 روزهای ابتدایی تولد