خانوما ذخیره تخمدان ۳.۹ خوبه یا نه برای کسی میپرسم

۶ پاسخ

اره خوبه

اره خوبه

بستگی ب سن طرف داره من سه بودم گفت نسبت ب سنت خیلی پایینه

بله خیلی خوبه

اره عزیزم خوبه
منم ذخیره تخمدانم همین بود
یکم فقط تنبلی خفیف داشتم
ماه ۶ اقدام باردار شدم

بله خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمــدپارســا❤ مامان محمــدپارســا❤ ۵ ماهگی
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته هفدهم بارداری
مامان آراد کوچلو🥰💙 مامان آراد کوچلو🥰💙 هفته بیست‌وششم بارداری