۲ پاسخ

همسرم میگه که معمولا کابینت کارا دستمزد جدا ندارن همه چی باهم حساب میکنن در نهایت ی مبلغ دستمزد ب مشتری میگن

برحسب متر میگیرن
شوهر خودم کابینت کاره
والا هیچ وقت جدا نگفت دست مزد من اینقدر
رو کل کار حسااب کرده همیشه

سوال های مرتبط