۳ پاسخ

سزارین
من برگردم عقب اصلا طبیعی نمیارم

من سزارین اورژانسی شدم و چون مسکن جیره بهم میدادن واقعا درد کشیدم، ولی هرگز و هرگز حاضر نیستم طبیعی رو انتخاب کنم

طبیعی درد زایمان زیاده ولی به محض اینکه زایمان کنی دیگ انگار ن انگار دو دقیقه پیش زاییدی راااحت

سوال های مرتبط

مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری