تا ابد سزارین دردش قابل تحمله
من برا دخترم سزارین بودم واقعا راضی بودم دردش کاملا قابل تحمله.. الانم باردارم قطعا سزارینم بازم
سزارین کردم دوتا.راضیم.برگردم به گذشته بازممیگمسزارین.نوه ی خاله مطبیعی زایمان کرد الان برا دومی میگه هر چی باشه هزینه شو می م فقط برم سزارین.
من خیلی شیک حاضر شدم خودم با همسرم رفتیم بیمارستان بستری شدم زایمان سزارین کردم، فرداشم مرخص شدم اومدم خونه، ببین بعدش درد داره ولی قابل تحمله اونم با مُسَکِن حله، برای منکه خیلی نازنازیم عالی بود
خودم هم در طبیعی کشیدم آخرش سزارین شدم بنظرمن طبیعی بهتره خوب معلومه یکه تیکه ازشکمت پاره میشه هنوز که هنوزه درد میکشم چندساله
سزارین عالیه.فقط اون اولین راه رفتن واسم سخت بود.بعدش دیگ خوب بود.مرتب راه برو.هرچی بیشتر راه بری بهتر.فردا عمل خودم کارامو کردم.۴ ۵روز بعد زایمانمم دیگ کلا کارای بچمو خودم دست گرفتم.خیلی از سزارین راضی بودم.حتی پمپ دردم نگرفتم.فقط یبار شیاف دیکلوفناک استفاده کردم
سزارین
اگه آدم نترس و پر طاقتی هستی و آستانه ی دردت خیییلی بالاست برو طبیعی زایمان کن اما اگه اینطوری نیستی حتما سزارین کن
من هم درد طبیعی شیدم هم سزارین شدم
در واقع اگر سابقه خانوادگی خوبی تو طبیعی داشته باشید و به راحتی تو زمان کم زایمان کنید طبیعی خوبی
ولی منکه ۲۱ ساعت درد کشیدم دردش غیر قابل تصور بود و شد بدترین روز عمرم
جوری که وسط دردا از حال میرفتم و وقتی سزارین شدم به نظرم اصلاااا درد نداشت
ولی سر زایمان دوم که سزارین شدم ۱ ساعت اول نسبتا دردم زیاد بود
ولی بازم انتخابم سزارین اگر برگردم عقب
من سزبودم مردم وزنده شدم
قطعا سزارین
فقط سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.