عزیزم برای منم سفالیکه سرش روواژنمخیلی فشار میاره
همش واژنم واستخونای بغلش چند روزهدرد میگیره وقتی نشستم میخاماز جام پاشم پهلو شم
کلی فشار روواژنمه😅
برا منم بریچ بود تا هفته ۳۲ اینا بعد چرخید
من دیروز تو سونو سفالیک بود امروز چرخید میلی بدم میاد بریچ میشهیجورایی افسرده میشم دلم تنگ میشه برا لگداش ک میزد بالا🥲
فرق نداره بچرخه هم باز فشار میاد تو واژنت و لگد میزنه به معده و قلبت .درد رو داری به هرحال
خودتو سر و ته کنید شاید بچرخه😂
منظورم اینه پاهاتونو بزنید ب دیوار
هفته هات بیشتر بشه خودش میچرخه از من که چرخبد
منم دلم میخواد سفالیک بشه چون اونجوری بهتر حرکت هاشو میفهمم اینجوری کمه
بچه منم پاهاش پایینه یهو یه لگد میزنه ب مثانه دیگه باید مث جت برم سرویس دیوونه شدم دیگه🥴🥴🥴
سرش ک بیاد پایین بدتره
من كه هركارى كردم هر ورزشى كردم برنگشت،و فشار معده امونمو بريده🤦🏻♀️
نه خودش باید بچرخه منم همینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.