بازه زمانی ۱۲تا ۱۶ساعت نباید یخوری
زمانش دست خودته
معمولا هشت شب تا ۱۲ظهر
ولی برای شروع بهتره ۱۴ساعته باشه
باز کردن فست حتما باید پروتیین بخوری
من ساعت ۸شب شام میخورم دیگه تا ساعت ۱۲ فردا هیچی نباید فقط آب چایی قهوه بدون قند یا شکر باید بخوری بد ساعت ۱۲ظهر صبحانه میخوری ساعت ۲بدظهر میان وعده و ساعت ۴بدظهر ناهار ساعت ۶نیان وعده و ساعت ۸اخرین فست شام دوباره تا فردا
من از ۱۲ شب چیزی نمیخورم تا ۴ از ۴ شروع میکنم میوه و چیزای سبک خیلی کم میخورم شامم کم میخورم کلا به مرور زمان معده ات عادت میکنه کم بخوری تو هفته دو روزم استراحت بده پشت هم نگیر ...من ۹۲ کیلو بودم الان ۶۸ کیلوم البته روزی یک ساعت میرقصم و ورزش میکنم و قهوه اسپرسو میخورم که اترژی بهم میده و احساس سیری دارم
رژیم کاملا تخصصیه ،سرخودگرفتنش باعث تحلیل عضلات مشکلات کبد و کلیه میشه پوست و مو رو داغون میکنه
حتما زیر نظر متخصصش باید انجام بشه
مرسی عزیزم از راهنماییتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.