سلام کسایی که هم هفته من هستند(۷ماه) چه مکمل هایی می‌خورید ؟

۱۱ پاسخ

مولتی ویتامین پرگنالایف
یونی زینک
امگا ۳
ویتامین دی
کلسیم

من یدوفولیک.اهن.دث گفتم چیزه دیگ ام باید بخورم دکترم گف ن واس هرکسی طبق ازمایشاتش میدن مثلن خاهرم دوقلوداشت روزی دوتا آهن خارجه باید می‌خورد

مولتی ،اهن،کلسیم،منیزیم،ویتامبن,D3

مولتی ویتامین.آهن.د۳.کلسیم.لیدی میل

کلسیم ک چند تا چیز دگ هم داخل داره .آهن. ویتامین د.مولتی ویتامین. آسپرین

هیچی نمیخورم بدجور حالمو بد میکنه

کسی امگا 3 نمیخوره ؟
اخه من امگا 3 و کلسیم و اهن و د1000 و مولتی ویتامین میخورم

من اخر ماه هفتم،مولتی ویتامین،اهن،کلسیم،منیزیم

پريناتال ويتامين دي كلسيم اهن

من که فقد آهن د ۱۰۰۰

کلسیم اهن مولتی ویتامین

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی