اومدم اکو قلب جنین میشه برای سلامتی نینی یه صلوات بفرستین

۸ پاسخ

کجا رفتی اکو؟و چقدر شد

انشالله سالم و صالح باشه گلم باهوش توپلی

فرستادم❤️

اکو قلب برا چی میفرستن؟ منو تا حاالا نفرستاده ولی خودم گاهی وقتا تپش قلب دارم

منم گفتن برم بایدبرم ازتجربیاتت برام بگو انشالاه که بادلی شادبرگردی خونت

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجّل فرجهم 💚

من فرستادم . ایشالا اوکیه، فقط چرا رفتی دکترت گفته ؟ به من تا حالا چیزی نگفته اخه

ایشالله که همه چی خوبه❤️

سوال های مرتبط

مامان امید&هیراد مامان امید&هیراد ۸ ماهگی