۹ پاسخ

مرسی از همه

من از۱۰ ماهگی بستنی میدم هفته ای یبار، ماست هم هر روزبا غذا

من ماست سون میدم
فقط این و دوست داره

بهداشت گفت میتونی دیگه بدی بستنی و من روزی دو سه قاشق غذا خوری سنتی بهش میدم .البته اخراش و دیگ بامیل نمیخوره.البته از یه جایمطمن تهیه میکنم بستنیشو

من نمیدم یه باردخترم داد که اونم آنقدر اه اه کردیم که الان به زورم میدیم اه اه میکنه

بستنیم مگ باید بدیم؟

بستنی یکبار
ولی خودم براش درست میکنم زیاد میخوره

بستنی نمیدم عزیزم

بستنی ندادم
ماست هم با غذا بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی
مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی
مامان 🩷گل دختر🩷 مامان 🩷گل دختر🩷 ۱۳ ماهگی
مامان نورا سادات😍 مامان نورا سادات😍 ۲ سالگی