دوستان کسی بوده تو هفته ۲۴مایع امنیوتیکش کم باشه چیکار کرده🥲

۸ پاسخ

آب و هندونه و نوشیدنی زیاد بخور

من بارداری قبلیم اینجوری بود.از آنومالی تا سونوی رشد یکسره آب و مایعات میخوردم.نرمال شده بود.ی هفته ای بالا نمیره ک.چون بیشترش بصورت ادرار دفع میشه

زود زود باید بری سونوگرافی وگرنه ممکنه بچه آبش تموم بشه خدایی نکرده احتمال خفگی داره

دلستر تلخ بخور هندونه بخور سریع اوکی میشه

من تو ۲۰ هفته کم بود یکسره هندونه میخریدم آبشو میخوردم
شاید در روز یک و نیم لیتر آب میخوردم
شیش غذا ابگوشت میخوردم
اش میخوردم
بعد یه هفته شد طبیعی عالی بود دگه هم هنوز پایین نیومده

آب هندونه طالبی پرتقال توت فرنگی خیار این میوها جزو میوه هایی هستن ک آب خیلی دارن

مایعات زیاد بخور

باید مایعات زیاد بخوری خب اب اب هندونه

سوال های مرتبط

مامان هامین🤰🤱 مامان هامین🤰🤱 روزهای ابتدایی تولد
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری