۱۵ پاسخ

دکتر شماعی خیییلی موسشو فشار میده واسه انومالی نرو من ک رفتم انقد شکممو فشار داد ک شب از دردش خوابم نمیبرد

عاااالی

نسل فردا

‌من پیش شماعی رفتم درست گفت انتی رو انومالی که رفتم جنسیت همون بود

من ان تی رفتم اورعی جنسیت دوقلوها مو درست گفت

من شماعی ۱۲هفته درست گفت

شماعی زاده خوبه
اما علم الهدایی خیلیییی دقیق و عالی هس هزینه هاش اما بالاتره
من ان تی و انومالی علم الهدایی رفتم
آخری پیش شماعی

من همه سونو هامو پیش شماعی رفتم دوتا بچه هامو انتی جنسیتشونو درست تشخیص داد

منم انتی رفتم شماعی صد در صد جنسیت گفت

ان تی رفتم نسل فردا صد در صد جنسیت گفت بهم، انومالی رفتم شماعی اونم خوب بود هردو خوبن

نسل فردا

من رفتم شماعی پیش همکارشون هراتی زاده قطعی گفت دختر دیگه تا آنومالی ببینم چی میشه ۱۳ هفته بودم

من همه سونوهام رو پیش شماعی رفتم و می رم، توی nt هم جنسیت رو دقیق گفت و هر کی رو دیدم توی nt بهش جنسیت گفته درست بوده.

من بیشتر سونوهامو پیش شماعی رفتم و واقعا دستگاهای خوبی داره
البته nt رو پیش ثمینه بلورساز رفتم همون ۱۲ هفته گفت دختره دقیق گفت
مرکز آفرینش و نسل فردا هم شنیدم خوبه

۱۰۰ درصد نیست
اما شماعی خوبه
من غربالگری نرفتم سونوی معمولی رفتم صفورا طاهر حدس زد بعد ۱۶ هفته که رفتم همون قطعی بود

سوال های مرتبط

مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخترم و نی نی🫀 مامان دخترم و نی نی🫀 هفته یازدهم بارداری
مامان Nima&nafas👨‍👩‍👧‍👦 مامان Nima&nafas👨‍👩‍👧‍👦 ۷ ماهگی
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیست‌ویکم بارداری