۳ پاسخ

معمولا صبحانه و ناهار رو یکی میکنم
شام هم میدم
انواع فرنی
انواع پوره
انواع سوپ
اوتمیل
حریره بادام
سرلاک

من۳وعده میدم....سبزیجات،مرغ ،گوشت،برنج،جودوسرپرک،موز،سیب

صبحونه و ناهار رو همیشه میدم
صبونه اکثرا سرلاک میدم خیلی دوست داره
ناهار عدسی فرنی خرما پوره سیب زمینی
تخم مرغ و شایدم از غذای خودمون اگه مناسبش باشه...

سوال های مرتبط

مامان ایلیاو ارمیا مامان ایلیاو ارمیا ۱۴ ماهگی