اصلا ارزش نداره به دندون هم آسیب میزنه
من انجام دادم ببین خیلی توقع سفیدشدن مثل کامپوزیتو نباید داشت ... تقریبا بعد از ۶ماه برمیگرده ... من چون مصرف قهوه م بالاست ۴ ماه برام موند ... بعدشم چیزی که رو مخه اینه که تا سه چهار روز دندونات حساسه یکم چیز گرم یا سرد بخوری تیررمیکشه
من انجام دادم...منک راضی نبودم...
جنس دندون من بد هست.اونم ک گذاشتم اصن پوچ شد دندونام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.