۱۳ پاسخ

شوهرم منم همینه البته از کارش خسته میشه یه دقیقه نمی‌کشه خوابش میبره رابطه ماهی یبار شاید داشته باشیم😐

چرا اینجورین این مردا آخه😤سوره انشقاق بخون رو آب بخور شاید کمکی کرد بهت

خوب درد داری چرا نمیری بیمارستان من فقط درد پریودی میگیرم زود قطع میشه کلافه شدم دیگ😪

اینجوری ازبین میری فدات بروبرات آمپول فشاربزنن زایمان کنی راحت شی

والا یکی از بس شوهرش می کنتش آسی شده ماهم از بس نمیکنن تحت فشاریم.وقتیم که بکنن عین ی خروسی ۱۲۳تموم

خدا کمک می‌کنه انشالله راحت و سلامتی میگذره بغلت میگیری

ایشالله که به سلامتی زایمان کنی گلم .

🤣🤣🤣🤣.

خنده به روت دختر .برای دادنم باید التماس کنیم .من دوسال پیش دکتر میرفتم برا بچه دار شدن دکتر گفته بود که یه روز درمیون رابطه داشته باشین هی التماسش میکردم بیا منو ب کن 🤣🤣🤣🤣 ولی کو شبا تخت می‌خوابید منم از ناراحتی گریم می‌گرفت تو دلم میگفتم بزار حامله بشم مگه بهش میدم
بعدش که گفتم نمیخوام دیگه بچه بیارم رژیمو گذاشتم کنار بدنم یکم چاقتر شد دکتر دیگه نرفتم مام باغ داریم مشغول کار باغ بودیم نمیدونم تو اون ماه کی رابطه داشتیم کی اسپرم گرفته بود که خودمون در عجب بودیم .خلاصه هرچقدرم خط و نشون بکشی باز خودت پیش قدم میشی 🤣🤣🤣🤣

🤣🤣🤣🤣🤣

عزیزم نگران نباش این‌روزام به سلامتی میگذره

نمیشه بری بیمارستان بعد سوزن فشار بزنن؟

برا دادنم باید بهش التماس کنی 😑😑😑😑
از دست شوهرت 😂😂

سوال های مرتبط