۳ پاسخ

منم امروز باید بستری شم برای زایمان طبیعی ولی هنوز درد زیاد ندارم، پیاده روی و کارای خونه اینام خیلی انجام دادم اخرین بار چهارشنبه ۲/۵سانت باز بودم

اره گفت تا ۳۹ هفته بیشتر بهت وقت نمیدم چون بچه درشته خودت برا زایمان اذیت میشی

۱۰ روز ؟

سوال های مرتبط