منم هیچ دردی ندارم😭😭😭
و منی که امروز تاریخ زایمانم بود و دردندارم 😭😭
گفتن وایسم تا سه شنبه اگه نگرفت صبح زود برم بیمارستان
توروخدا اگه وردی دعایی چیزی بلدید بگید تا من زایمان کنم همه ی راه هارو رفتم دیگه 😭😭😭
کاری نمیشه کرد مگر اینکه همین کارارو با شدت بیشتری مداوم انجام بدی
اگر بچه ی اولته که طبیعیه یه خورده که رفتی بیمارستان اونجا معطل بشی و همچنان طول بکشه روند زایمانت
چیز بدی نیست خودشون کمکت میکنن
نگران نباش
بری بیمارستان خودشون آمپول میزنن بهت ک دردات شروع بشه
زیاد نمیشه کاری کرد
من 40 هفته و 4 روز زایمان کردم
البته 40 هفته فرستاد سونو گفت اگر خوب بود بهت زمان میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.