۵ پاسخ

منم هیچ دردی ندارم😭😭😭

و منی که امروز تاریخ زایمانم بود و دردندارم 😭😭
گفتن وایسم تا سه شنبه اگه نگرفت صبح زود برم بیمارستان
توروخدا اگه وردی دعایی چیزی بلدید بگید تا من زایمان کنم همه ی راه هارو رفتم دیگه 😭😭😭

کاری نمیشه کرد مگر اینکه همین کارارو با شدت بیشتری مداوم انجام بدی
اگر بچه ی اولته که طبیعیه یه خورده که رفتی بیمارستان اونجا معطل بشی و همچنان طول بکشه روند زایمانت
چیز بدی نیست خودشون کمکت میکنن
نگران نباش

بری بیمارستان خودشون آمپول میزنن بهت ک دردات شروع بشه

زیاد نمیشه کاری کرد
من 40 هفته و 4 روز زایمان کردم
البته 40 هفته فرستاد سونو گفت اگر خوب بود بهت زمان میدم

سوال های مرتبط