۱۰ پاسخ

مرتب با چای تمیز کن دکتر شیراز هم که گفتم گفت چای خوب بوده. عفونت نمی کرد.

پلک خودت نگا کن. اخر پلک پایین. این سوراخه باریکه. که برای بچه ها با رشد خودش کم کم باز میشه

دختر منم اینجوری شده بود
دکتر میگفت یا عفونت داخل بیمارستانی یا اینکه شیرت رفته توی چشمش، یه دکتر دیگه هم گفته بود شاید چون از کانال زایمانی رد شده اونجا عفونت داشته
دکتر ببرین بهش یه قطره چشم و یه پماد میده
دکترش به من گفت حتما مجاری چشمش رو ماساژ بده تا بسته نشه~~

بعضی از بچه ها زود خوب میشن بچه دادشم دوماهش بود خواه زادم هم ۱ ماه. دکتر میگه اگه تا شش ماه خوب نشد باید گوشه چششمون ی سوراخ ریزی هستا اگه چشم خودت نگا کنی متوجه میشی از اینجا با سیم نازک می فرستن تو بینشون می کشن در. کاری به خود چشم ندارن. پلکت بکش پایین اخر مژ ه ها نگاه کن ی سوراخ ریزی می بینی. از اونجا می فرستن تو بینی. بچه من دکتر چشم گفت بیا تا میل بزنم نبردم. دکتر کوکان گفت نبرش تا ۲ سال تحمل کردم. خودش خوب شد. شانسیه

بعد از چند روز اشک هم میاد چون مجرا بسته هست اشک پایین نمیره چرک میاد

تو کوشه چشمش طرف بینیش یکم با شصتت ماساژ بده

میتونی پماد ایرتوماسین چشمی از داروخانه بگیری بکشی لبه پلکش شبها

باید حتما با چایی صبح ها بشوری. چای تازه دم. چون مجرای اشکیش بسته هست اگر هم سفید ه چشمش قرمز شد ببرش چشم پزشکی تا براش قطره بنویسه. با پنیه تمیز وچای تازه دم مژهاش رو پاک کن خود چائی ضد عفونی کنندس. فقط چای بدون بو باشه. سوالی داشتی بپرس چون بچه م همین طوری بوده

نه عزیزم مشکلی نی راه مجاریش بسته اس تامیتونی هروز گوشه چشماش که سمت بینی میشه با نوک انگشتت ماساژش بده خوب بشه

اینا امروز صبح چند بار تمیز کردم یک چشمشه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی