والا اون آمپول اصلا چیزی نیس که ازش بترسی دردش در حد زدن یه آمپول سادس وقتی سرما میخوری
من سزارین شدم بیحسیش هیچ چیز ترسناکی نداره ی مادر خیلی بیشتر از اینارو تحمل میکنه🥺دومی هم سزارین میشم و ب امید خدا میگم بیحسی باشه
آمپول سزارین درد نداره
من تجربه جفتشو داشتم ...طبیعی واقعاااا سختهههه...خداروشکر که ایندفعه سز میشم ...
مگه تجربش کردی که میترسی 😐 من تجربهدکردم ترسی نداشت
واسه من جفتش بده انتخابم بین بد و بدتر خواهد بود 🤣
خواهرم میگفت اصلا متوجه نشده آمپول رو
بهش میگن خواب مصنوعی این گیج کننده🤣
منم تجربه سز داشتن تنها مرحله ای ک درد نداشت امپولشه گلم
ی نوع گیج کننده میزنن تو سرم ی ک تو دستته اصلا هیچییییی نمیفهمی
من فقط زدن الکل یا بتادین اینطور چیزی حس کردم نفهمیدم کی امپول و زد خیلی باحال بود. ولی این یکی و دلممیخاد بی هوشی امتحان کنم
عه منم اهل مراغه ام
۳۰هفته زوده اگر بچت سفالیک باشه که طبیعی بخوای زایمان کنی باید از ۳۴ ۳۵هفته شروع کنی
اگر زود شروع کنی دهانه رحمت باز میشه دیگه طرفای ۳۴ ۳۵هفته باید استراحت مطلق شی
سزارین هفت لایه پاره میکنن شکمتو اما طبیعی اگرم برش بخوری در چند چند سانته ک خیلی زودتر خوب میشه
اگر حسابی ورزش کنی و بدن و کف لگنت اماده باشه ممکنم هست اصلا برش نخوری
از ۱۴هفته ورزش میتونی شروع کنید الانم دیر نیست خودمم تازه یه هفته شروع کردم
یه چی بگم ترست بیشتر شه🤣منه بیحس کردن ولی خوب بیحس نشدم خواب اور زدن بهم🤣
من سز شدم اصلا آمپولشو نمیفهمی تنها چیزی که اصلا نمیفهمی آمپولش هست
خب بیهوش شو
هیچکدوم🫣
منم از همه روش هاي زايمان ميترسم
ولي بيهوشي انتخاب ميكنم اگه خاستم سز شم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.