ماه شش بارداریم
لابیاهام خیلی درد میکنه طبیعیه؟؟؟؟

۳ پاسخ

وای برا منم درد میکردااا انگاری یکی با چوب محکم زده بود بهشون

چ باکلاس لابیا چیه😂👍 اره طبیعیه کشیده میشه دیگه

فکرکنم اکثرا همینطورن

سوال های مرتبط

مامان دنیزو ♥️تو دلی مامان دنیزو ♥️تو دلی ۲ سالگی
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری