۶ پاسخ

ساندویچ مرغ
یا پلو کشمش
یا ته چین

ساندویچ مرغ. قارچ و سیبزمینی هم بزنی خوبه
شاورما هم میتونی درست کنی اگه حوصله داری

میتونی تو تابه بریزی سرخ کنی با گوجه و سیب زمینی کنارش

بزاری تو فرم خوبه
یا سرخ کن با سیب زمینی سرخ کرده و گوجه

با پیاز سرخش کن اگ دوس داری سیبزمینی ام براش سرخ کن حالا یا با نون یا پلو ولی فک کنم پلو بهتره🤗

کوبیده مرغ

سوال های مرتبط