۷ پاسخ

باید. بخوابه دیگه دختر بیدار باشه گریه کنه خوبه ؟

شبا هم میخوابه روزا هم

خب توی این سن باید بخوابه دیگه !!

😂😂خیلیم خوبه واسه من نمیخابه برعکس از ساعت ۱۱صبح تا۱۲شب بیداره

خواهر چیکار داری بذار بخوابه گناه داره میخوای مثه بچه‌من شب وروز بیدار باشه

اشکال نداره بابا 😃تا میخوابه توام استراحت کن .نی نی ها همشون همینن.فقط دوساعت اینا بیدارش کن حتما شیر بخوره قندش نیوفته خدایی نکرده 🤗خیلی گرمش نگیر

توزادا نزدیک 22ساعت در طول شبانه روز مبخوابن تو خواب رشد میکنن

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری