۷ پاسخ

ببین برای تنبلی همون قندهای طبیعی ( خرما/ انجیر /موز / طالبی و …) باید ب اندازه خورده بشه …زیادی مضر هست ، مثلا ده تا مضر هست مگر اینکه ۱۰۰ کیلو باشی

منم تنبلی دارم ورزش خیلی خوبه من بدن سازی میرفتم چند ماه اول چ رفتم پریودم منظم شد رفتم شیراز دکتر برا قدام دو ماه رفتم گرفت و بچه اولم هم بعد 5ماه اقدام گرفت خواست خدا بود و دکتر خوبی بود برام

من ۱۰ روز شروع اصلاح سبک زندگی و یوگا پیاده روی کردم
زیاد هوس قند میکنم خرما میخورم

والامن ۴ماه کامل هیچی نخوردم قندمصنوعی و تنقلات حذف کردم هرروز پیاده روی کردم قرص خوردم ولی تکون نخورده همچنان تنبلی دارم الان دیگه سعی میکنم یکم رعایت کنم ولی ن مث اونموقع

اصلاح سبک زندگی اصلاح سبک زندگی✅

حلوا در حد یه قاشق برای رفع هوس خوبه، چون ارد سفید داره شکر داره اصلا خوب نیست

عزیزم برای بهبود تنبلی تخمدان باید قند و شکر و ارد سفید و تنقلات رو حذف کامل کنی از زندگیت

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وسوم بارداری
لیلا لیلا قصد بارداری