ببین برای تنبلی همون قندهای طبیعی ( خرما/ انجیر /موز / طالبی و …) باید ب اندازه خورده بشه …زیادی مضر هست ، مثلا ده تا مضر هست مگر اینکه ۱۰۰ کیلو باشی
منم تنبلی دارم ورزش خیلی خوبه من بدن سازی میرفتم چند ماه اول چ رفتم پریودم منظم شد رفتم شیراز دکتر برا قدام دو ماه رفتم گرفت و بچه اولم هم بعد 5ماه اقدام گرفت خواست خدا بود و دکتر خوبی بود برام
من ۱۰ روز شروع اصلاح سبک زندگی و یوگا پیاده روی کردم
زیاد هوس قند میکنم خرما میخورم
والامن ۴ماه کامل هیچی نخوردم قندمصنوعی و تنقلات حذف کردم هرروز پیاده روی کردم قرص خوردم ولی تکون نخورده همچنان تنبلی دارم الان دیگه سعی میکنم یکم رعایت کنم ولی ن مث اونموقع
اصلاح سبک زندگی اصلاح سبک زندگی✅
حلوا در حد یه قاشق برای رفع هوس خوبه، چون ارد سفید داره شکر داره اصلا خوب نیست
عزیزم برای بهبود تنبلی تخمدان باید قند و شکر و ارد سفید و تنقلات رو حذف کامل کنی از زندگیت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.