سلام دفع پروتین دربارداری خطرناک هست؟

۶ پاسخ

ععدش ۷۴ بود.دوتا کلیه ام ورم داره نگرانم

من29هفته ورم كردم كلي ازمايش دادم برادفع پروتيين

منم اینجور بودم از هفته ۲۷تادیروز سری بعدش باز آزمایش دفع ۲۴ساعته رو۲بار تکرار کردم دادی تادیروز که جوابش گرفتم اومده بود پایینتر یکم باید رژیم غذایی رعایت شه نترس اصلا

بله
اگه بالا باشه خطرناکه

باعث زایمان زودرس میشه

اره یکی از نشونه های مسمومیت بارداریه

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز قشنگم مامان دنیز قشنگم ۹ ماهگی