۵ پاسخ

بله دیگ همش ممنوعه.


اگر شما هم مادرِ کودک آلرژیک هستید، به همیاران آلرژی در روبیکا بپیوندید؛
جایی برای انتقال تجربه‌ها، پاسخ به سوالات و همراهی در مسیر بهتر شدن حال بچه‌هامون 🤍»**
https://rubika.ir/joing/JHAECEDC0QSLVHFXIHDHZUFGYQMAVNU
@Ellham73 آیدی روبیکا

مامانای درگیر با آلرژی! اگه نوزادت به پروتئین گاوی حساسیت داره و هنوز سردرگمی که چی بهش بدی و چی ندی، یه سر به ما بزن. 🍼

خیلیا از تجربه‌های این گروه جواب گرفتن، چون اینجا حرفِ تجربه‌ی مادرانه است. کانالمون هم کامل توضیح داده چطوری با آلرژی کنار بیاید و سازگاری رو شروع کنید.

خلاصه که از سردرگمی نجات پیدا می‌کنید.
تازه گروه خریدفروش شیرخشکم داریم ک خاستید بفروشید یا بخرید هم چی موجوده😍

واسه عضویت، همین الان تو روبیکا به این شماره پیام بدید:
۰۹۹۱۹۳۹۱۰۴۳

عزیزم هرچی ک توش شیرخشک و شیر هست نباید بخوری ولی اگه آب پنیر باشه مشکلی نداره من فقط ساقه طلایی مینو قدیمیاش را میخوردم🥲

کیک و بیسکوئیت هایی که توشون شیر هست نباید بخوری

اره فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان جاناخانوم مامان جاناخانوم ۱۳ ماهگی