بله دیگ همش ممنوعه.
اگر شما هم مادرِ کودک آلرژیک هستید، به همیاران آلرژی در روبیکا بپیوندید؛
جایی برای انتقال تجربهها، پاسخ به سوالات و همراهی در مسیر بهتر شدن حال بچههامون 🤍»**
https://rubika.ir/joing/JHAECEDC0QSLVHFXIHDHZUFGYQMAVNU
@Ellham73 آیدی روبیکا
مامانای درگیر با آلرژی! اگه نوزادت به پروتئین گاوی حساسیت داره و هنوز سردرگمی که چی بهش بدی و چی ندی، یه سر به ما بزن. 🍼
خیلیا از تجربههای این گروه جواب گرفتن، چون اینجا حرفِ تجربهی مادرانه است. کانالمون هم کامل توضیح داده چطوری با آلرژی کنار بیاید و سازگاری رو شروع کنید.
خلاصه که از سردرگمی نجات پیدا میکنید.
تازه گروه خریدفروش شیرخشکم داریم ک خاستید بفروشید یا بخرید هم چی موجوده😍
واسه عضویت، همین الان تو روبیکا به این شماره پیام بدید:
۰۹۹۱۹۳۹۱۰۴۳
عزیزم هرچی ک توش شیرخشک و شیر هست نباید بخوری ولی اگه آب پنیر باشه مشکلی نداره من فقط ساقه طلایی مینو قدیمیاش را میخوردم🥲
کیک و بیسکوئیت هایی که توشون شیر هست نباید بخوری
اره فکر کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.