۱۲ پاسخ

بیخیالش شو بنظرم، بیخودی سخته
تو مایه‌های اون یارو پشهه و فوشه بیشتر تا اسم

خوبه ها ولی مث مارالیا می مونه😐

من نمیپسندم اصلا با احترام البته

اره سخته

تلفظش سخته جالب نیست خیلی

نههه ترکی معنیش بده😁😁

خدایی طولانی و سخته!

نمیدونم چرا یاد پشه مارالیا میوفتم😑

شیک و باکلاس و تکه
هرکیم میگه نه از حسودیشه

خشگله یکم تلفظش سخته

بله سخته،آراشو بردار لیا بزار😅

معنیش چیه؟

سوال های مرتبط

مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس ۱ ماهگی