۶ پاسخ

سلاااام عزیزم... تبریک میگم... خیلی خوشحال شدم واست...🥰🥰 برای منم دعا کن❤️

عزیزم ی جا خوندم نوشته یودی ذخیرت یک دهم بودع و باردار شدی منم یک دهمم
من اصلاح سبک گرفتم خیلی جیزا نمیخورم میشه راهنماییم کنی دقیقا چیا نمیخوردی چیا میخوردی خاهش میکنم

سلام عزیزم میایی گروه فقط اهوازیهااا

دکتر واسه ی من اپتامیل اچ آ نوشت شیرخشک.خودمم زیاد رعایت میکنم هرچیزی که پروتئین گاوی داشته باشه رونمیخورم.نفخ وکولیک هم داره قطره ی اینفاکول میدم خوبه ولی چندروز یکبارهم یبوست میگیره شیر خشک درست میکنم ولی به این صورت که یک سی سی ونصفی اب میریزم ولی ۱پیمانه شیرخشک عالیه بعدیکی دوساعتش پی پی میکنه

بچه ی من حساسه به پروتئین گاوی مدفوعش کلا خون بود الان هر چی که مربوط به گاو باشه نمیخورم دکتر بردم شیر خشک آلترا میدم به عنوان کمکی روزی ۳ بار هر بار ۱۰ قطره . قطره ی کولیکز میدم روزی ۱۰ قطره بی بی کر. نفخش خیلی خوب شده شکمش خوب کار میکنه و دیگه خونی نیست رفلاکسش هم خوب شده خداروشکر

کلا هر برندی میگیری اگر مطمعنی به پروتئین گاویههه
پپتی باید باشه

سوال های مرتبط