دوستان میتونم باقلا بخورم

۳ پاسخ

شدیدا نفخ داره

من‌که ازمایش فاویسم هم گرفتن از دخترم نداشت ولی بازم نمیخورم

نه عزیزم نخورین بهتره چون امکان داره کوچولو حساسیت داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۱۴ ماهگی
مامان نیهان💕 مامان نیهان💕 ۳ ماهگی