سلام خانوماکسی میفهمه آزمایش من چطوره؟

تصویر
۲ پاسخ

قندت باید زیر صد باشه اما صده ... یه جورایی لب مرز ... ناشتا بودی یا رعایت نکردی؟

خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان گیلاس شیرینم 💕 مامان گیلاس شیرینم 💕 ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی
مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد
مامان ..
۰۰۰۰۰ مامان .. ۰۰۰۰۰ ۱ ماهگی