۱۳ پاسخ

ایشالا که صحیح و سالم بغل بگیریش

توکل به خدا کن
بهمون خبر بده

انشاالله همون خدایی که بهت طعم مادر شدنو چشونده خودشم نینیتو حفظ میکنه عزیزم❤️❤️

منم ازدیروزلکه دارم.منکه سپردم بخدا هرچی که صلاحمه همون بشه

انشاالله که صحیح و سالم بغلش میگیری عزیزدلم

انشالله بسلامتی این دوران رو بگذرونی عزیزم
ی حرز امام جواد ( اگه اعتقاد داری) بگیر و بنداز گردنت

عزیزم انقد غصه نخور نگران نباش هیچی نمیشه گلم

چرا نگه نداره گلم دراز بکش استراحت کن فکر بد نکن

ان‌شاءالله سالمه عزیزدلم🧡
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

چراگریه؟

چیشده عزیزم انشالله ک برات سالم و سلامت بمونه

چرا عزیزم چراگریه میکنی

مگه چیزیشه بچت؟!

سوال های مرتبط