اگر علائم بارداری داری مشکلی نیست....لکه بینی و درد شدید و از بین رفتن علائم بارداری مثل حساسیت سینه و از بین رفتن تهوع اینارو اگر بهشون برخوردی برو سونو بده
انتی نرفتی !؟! بری خیالت راحت میشه دیگه …
سالم یا زنده؟
زنده باشه که کاملاً مشخصه علائم نداره
ولی خدایی نکرده چیزیش شده باشه
خونریزی داره لکه بینی و فلان
ولی سالم بودنش رو
از آزمایش خون غربالگری
آزمایش خون سلفری
سونوگرافی غربالگری NT
حالا سوال دیگه ای داری بپرس بگم
مگه دوربین مخفی داریم به بچه فقط سنوووووو
خونریزی نداشته باشی و سینه هات دردناک باشن
از نداشتن خون ریزی و درد غیر عادی
بسپار به خدا و استرس نداشته باش
از تکون هاش
فقط سونو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.