۱۰ پاسخ

عزیزم شما دیگه برای خودت دنبال خواب سیر و با کیفیت نباش
هر چقدر به این موضوع فکر کنی بیشتر اذیت میشی
بچه تا بیاد خوابش تنظیم بشه دو سه ماه طول میکشه
بعدم که میگن خواب تنظیم میشه به این معنی نیست که تو بتونی قشنگ و راحت بخوابی
به این معنیه که بچه دیگه روزا بیداره شبا مثلا سه چهار ساعت مداوم و میخوابه
تا بیاد خواب یکم اوکی بشه واکسن باید بزنی
بچه تب میکنه باید تا صبح بالا سرش بیدار باشی حتی اگه بچه خواب باشه
بعد دندون درمیاره
مدام بیدار میشه به گریه و نق
این پروسه تا وقتی شیر میخوره ادامه داره تو شب ممکنه دو سه بار برای شیر پاشه
خلاصه تو خواب و فراموش کن
با این رویه برو جلو
من دیگه دختر اولم الان دو سال و ۹ ماهشه از دو سالگی خوابش اوکی شده و یه سره میخوابه تازه همونم بعضی وقتا یه بار بیدار میشه ابی چیزی میخوره و میخوابه

از چهار ماهگی یه ذره بهتر میشه یک سالگی یکم بهتر ،ولی دو به بعد خواب نرمال تری رو مادرا تجربه میکنن

یمدت بهتر میشن الان دختر من از دو سالگی دیگه خواب نداره

من شبا موقه خواب دستاشو میبندم باشال تاصبح میخوابه حتی برای شیرهم بیدار نمیشه

بعد دوسالگی

اخ گفتی😔😔
سوال منم هست

سال دیگه

حدودا تا ۱ سال ولی بعضیا ۴۰ روزگی من بچهام تا ۱ سالگی شبا اذیتم کردن

سه ماه به بعد بهتر میشن

منم نمدونم بخدا الان سه ماه ده روزشع همچنان گریع میکنع

سوال های مرتبط

مامان شایان❣️ مامان شایان❣️ ۹ ماهگی