خیلی سوخت؟؟
ببرش بیمارستان سوختگی تروخدا پسرم پن ماه پیش با بهاری سوخت صدتا دکتر اطفال بردم هیچکدوم بهم نگفت که انگشتش خم میمونه الان انگشت اشاره اش جمع شده گوشت اضافه گرفته نمیتونه کامل بازش کنه باید جراحی بشه
البته کف دستش سوخت خلاصه مراقب باش حتما ببر بیمارستان سوختگی من اشتباه کردم نبردم
پماد سوختگی بی حسی بزن
عزیزم برای هر سوختگی روغن بزنی عالیه.مخصوصا وازلین.یعنی معجزه میکنه.فقط زیاد بزن رو قسمت سوختگی.جذب شد دوباره بزن.من همیشه همینکارو میکنم.ختی وقتیدخترم چایی داغ ریخت رو پاش.
آلفا بزن
سفیده تخم مرغ
سفیده تخم مرغ
اراد
رب گوجه
هر کدوم داری عالیه مخصوصا سفیده. تخم
تا یه ربع بیست دقیقه زیر شیر آب نگه دار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.