نه خطرناک نیست دختر منم وقتی ده روزش بود گرفت
نیساتین بزن
نه پسر منم الان داره نیستاتین بزن
برفک دهانی بر اثر چی ایجاد میشه؟
با نیستاتین خوب شد از دختر من خیلی شدید بود به قدری که نمیتونست اصن شیر بخوره
نه عزیزم خطرناک نیست، قطره نیستاتین از داروخونه بگیر بزن، طریقه مصرفش هم بپرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.