۶ پاسخ

نه خطرناک نیست دختر منم وقتی ده روزش بود گرفت

نیساتین بزن

نه پسر منم الان داره نیستاتین بزن

برفک دهانی بر اثر چی ایجاد میشه؟

با نیستاتین خوب شد از دختر من خیلی شدید بود به قدری که نمیتونست اصن شیر بخوره

نه عزیزم خطرناک نیست، قطره نیستاتین از داروخونه بگیر بزن، طریقه مصرفش هم بپرس

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۱ سالگی
مامان امیرو نارین ❤️ مامان امیرو نارین ❤️ ۱۵ ماهگی