مامانا کهیر تو هفته ی من خطرناکه؟ کسی ابنجوریه؟ چیکار کنم؟؟؟؟

۳ پاسخ

هیدروکسیزینم خوبه،اما قبل مصرف حتما با پزشکتون مشورت کنید

نه عزیزم منم کهیر زدم

سیتریزین بخور

سوال های مرتبط

مامان رایان قشنگم مامان رایان قشنگم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نخود🤰🏻👼🏻🍼 مامان نخود🤰🏻👼🏻🍼 هفته دوازدهم بارداری
مامان نویان وتودلی مامان نویان وتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری