میدونید داستان چیه؟ پیش ۲ اجباری نیست یعنی اسم بنویسی یا ننویسی مهم نیست
اما وقتی میرن اول ابتدایی میگن مدارک پیش ۲ رو تحویل بدید تا نام نویسی کنیم!
اگه مدرک ندی هم اسم نمینویسن
این یعنی ک اجباری هست ولی روشون نمیشه بگن بخاطر هزینه های زیادی ک داره و سپردن دست خصوصی ها و پول بیشتری ب جیب میزنن
ی خانومی چندماه پیش توپارک دیدم داشتن صحبت میکردن گفتن پسرمو بردم پیش ۲ ثبتنام کنن بهم گفتن جهت اطلاع دیگه اختیاریه فردا نیایین شهریه رو پس بگیرین
هیچی ام یاد نمیدن فقط ادم پولش میریزه تو چاه
نه عزیزم تصویب نشده
من پرسیدم گفتن پیش ۱ نه ولی پیش ۲ الزامی هست
من آموزش پرورش زنگ زدم گفت اجباری نیست تعجب کردم شماهم زنگ بزنید آموزش و پرورش شهرتون ببینید چی میگه من ک قبلا فکرمیکردم اجباریه
پیش یک اجباری نیست ولی دو اجباریه
آره به ت گفتن الزامیه چون برا ثبت نام اول باید حتما پیش دو رفته باشن
تا جایی که من میدونم پیش ۲ اجباریه
من که نمیفرستم اجباری که نیست پول بدم که انلاین هم باشه بشینه سر گوشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.