۱۲ پاسخ

اجباری نیس
اره امسال باید برع

تصویر

من امسال ثبت نام نمیکنم این همه هزینه بکنی پول بدی بعد جنگ این ویروسا الودگی هوا تعطیل میشه

امسال باید بره اجباری نیس

ن اجبار نیس

سلام خانوما دخترم 1400هست یعنی سال بعد باید بره مدرسه

والا من پیش 1گذاشتم امسال هم پیش2نمیزام چون وقتی ک میخواد بره من موقع زایمانم نمیتونم خیلی اذیت میشم ازی طرفه بچه کوچیک بادرس دادن گفتم دیگ کلاس اول میزارم پیش2نمیزارنم علکی بعدن مدرک پیش2میبرن میگن ن بدرد نمیخوره

اجباری نیست شاید بفزستم شاید نفرستم ولی مهد ک میره فعلا

فک میکنم اجباریه چون طرف ما همه میرن اونا کاغذ میدن که به اول بتونی ثبت نام کنی

امسال باید بره
اجبار نیست ولی بعضی مدیرا بعدن ثبت نام نمیکنند

والا یه عده میگن اجباریه یه عده میگن نه نیست

دخترمن اردیبهشت ۱۴۰۰ امسال باید برن‌پیش دبستانی

دختر منم شهریوریه یعنی باید سال دیگه ۱۴۰۶برن اول.؟

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۵ سالگی