الان اجباریه پیش ۲؟

۱۳ پاسخ

نه اجباری نیست

باید بفرستیم بالاخره ولی حیلی هزینه ها بالا رفته سخت میگذره🥲😭

نه عزیزم کلا پیش دبستانی اجباری نیست یه وفت میگفتن ولی بازم رسمی نشد
من امسال نمیفرستم
سال دیگه میف ستم پیش

اره اجباریه عزیزم❣️❣️

من پیش دو نفرستادم
امسال اول ثبت نام کردم
اجباری نیست

من ثبت نام کردم دخترمو
و میگن اجباریه

اجباری نیس ولی برن بهتره

مدارس قبل از شروع به مدت ۳۰الی ۴۰روز دانش آموزانی که پیش نمیرن کلاس می‌ذاره
ی هزینه ای هم میگیره
مثلا پارسال 600بود

ببین دختر خاله من نفرستاد وقتی برد ثبت نام مدیر مدرسه گفته بود شده برای یک ماه هر جور شده باید بفرستی وگرنه بعد بیاد مدرسه گریه و زاری و ....نطم مدرسه رو بهم میزنه نفرستی من ثبت نام نمیکنم اخر سر دختر خالم یه جایی رو پیدا کرد نمیدونم مسجد بود چی یک ماه فشرده بردنش یه کاغذی دادن تازه مدیره با منت قبول کرده بود که اگر جای خالی داشته باشم ثبت نام میکنم

والا یکی میگه اجباری یکی میگه نیست زنگ میزنی مدرسه میگه اجباری نیست زنگ میزنی مهد میگه اجباری من که موندم 🚶🏻‍♀️

بله اجباریه

منم والا موندم چکار کنم بزارمش یا نه
میترسم ثبت کنم و کلی هزینه اخرش مجازی باشه

اجباری نیست ولی دو سه ماه فشرده باید آموزش ببینه تا مدرک حتما بگیره

سوال های مرتبط