۱۷ پاسخ

ممنونم از همه عزیزان که آرومم کردند انشالله خیره فردا همه چی عالی میشه

من سرپسراولم تاهفت ماهگی لکه بینی داشتم هماتوم دارم.نگران نباش توکلت بخداباشه فردارفتی جواب روبذارلطفا

عزیزم منم فرداntدارم نگران نباش استراحت کن.به نظرمن چیزی مصرف نکن درازبکش یه بالش بذارزیرپاهات.ارامش داشته باش.فردابروسونو

نگران نباش چیزی نیس انشاالله
منم فردا نوبت nt دارم

استراحت و شیاف بزار نترس

درخواست بده تا دوست شیم

استرس بخودت نده دختر ایشاالله چیزی نیست

عزیزم لکه بینی عادیه شیاف بزار و استراحت کن، استرس بدتره

انشاالله ک خیره.منم تا نوبت انتی برسه افتادم ب خونریزی.طاقت نیاوردم رفتم سونو گفتن هماتومه.اصلا بد به دلت راه نده

نگران نباش
به دکتر بگو شیاف برات بنویسه
وخیلی هم استراحت کن

عزیزم جای نگرانی نیست حتما شیاف بذار و استراحت کن کار سنگین نکن و بشین روی فرنگی 🙏🏻🙏🏻

نگران نباش عزیزم خدا بزرگه خودش داده خودشم مراقبشه

عزيزم نگران نباش اگه استرس داري ي سونو برو امروز كه خيالت راحت بشه
متاسفانه من انقدر استرس دارم كه تا الان5 بار رفتم سونو🥲حالا منتظر ان تي هفته ديگم

اگه دردی نداری مشکلی نداره با شیاف حل میشه منم دوسه شب پیش خون دیدم فرداش رفتم سونو گفت هماتوم داری

چیزی نیست عزیزم نگران نباش استراحت کن ان شاءالله که فردا خبرای خوش بهت میرسه

بدبه‌دلت راه نده استراحت کن خیره ایشالا

بخودت استرس نده اگه شیاف داری بزار واستراحت کن فردام که انتی داری اونحا بهت میگن چیشده
ان شاءالله که خیره

سوال های مرتبط

مامان مهبد💙 مامان مهبد💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورهای زندگیم مامان نورهای زندگیم ۲ ماهگی
مامان رقیه خاتون مامان رقیه خاتون روزهای ابتدایی تولد