سلام
برا آنومالی باید۱۸ هفته تموم بشه برم تو۱۹ یا۱۷هفته وچند روز میشه برم

۱۲ پاسخ

هجده و دو سه روز

من ۱۸ هفته و ۴ روز می‌خوام برم

مثلا 18 هفته دو روز سه روز شدی برو.

من دیروز رفتم فیکس ۱۸هفته بودم .الانم ۱۸هفته و ی روزم

معمولا این هفته ای که گهواره میزنه دقیق نیست یا کمتره یا بیشتر. من 17 هفته و پنج روز رفتم سونوگرافی گفت 18 هفته و سه روزته 😂 ولی صبر کن 18 هفته پر بشه بهتره

شروعش اوکیی

میشه ۱۷هفته بری ولی ۱۸هفته بهتره

۱۸ هفته و ۳ روز خوبه

من ۱۷ و چند روز رفتم گفت ززود اومدی بزار تا ۱۸ کامل بشه بعد بیا

۱۸ هفته و چند روز

من ۱۷ و ۵ روز رفتم

بهتره ۱۸هفته تموم بشه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🫀 مامان تو دلی 🫀 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مرسانااوینانینی مامان مرسانااوینانینی هفته بیست‌وسوم بارداری