۱۵ پاسخ

ای جانم چه نازه

چقدر قیمتش خوبه

عزیزم سیسمونی آقابزرگ رفتین راضی بودین؟

فدا سرت استفاده میشه فکرشو نکن

وای خیلی قیمت خوب گرفتی چند دست بخر هم سایر یک هم سایز دو قیمتش خیلی مناسبه

خیلی خوب گرفتی و قشنگهه
مبارک باشه😍

چقدنازههه ای خداا بسلامتی تنش کنی🥹🥹😍

من این پنج تیکه رو دیروز خرید۸۵۰

تصویر

ای جانم مبارکه

عالیهههه بسلامتی تنش کنی الهییی😍😍😍😍

نگران نباش بزرگتر که بشه استفاده میشه
قیمتش چ مناسبه ایول

من اصلا قصد ندارم صفر بخرم در حد یکی دو دست یک بقیه همه از دو شروع میکنم

عزیزم استفاده میشن ،واسه بچه هرچی لباس بخری کمه😍خیلی هم نانازی هستن

تعویض کن نمیشه؟

چ خوب و قشنگه گودو مبارکش باشع ب سلامتی بپوشه
از سایت گرفتی؟

سوال های مرتبط